söndag 30 oktober 2011

Bus Eller Godis!

Igår for jag Amanda och Nora till WilmaW. När vi kom dit så målade vi oss och gick bus-eller-godis^^
Det va jätte roligt..Sen for vi hem till Wilma igen och pratade och typ satt vid datorn.
Men det var jätte jobbigt när vi skulle sova för att det var så varmt, men det hindrade då inte Amanda.. haha
Sen idag så for vi och såg hockey i Burträsk. Det va jätte kul men kalt och dom förlorade mot Lycksele med 1-9..
Men men.. Sen for jag och Amanda hem till Nora och vi spelade Bubikub.. eller va det nu hette men det va kul iaf.
Men sen när jag kom hem hade mamma och pappa typ gjort om mitt rum.. Eller jag visste att vi skulle göra om det men inte att dom skulle fixa det medans jag va borta.
Men det blev jätte fint!^^ "Jag har bytt rum nu för att Julia inte bor hemma längre"
Kommer kanske att lägga in bilder sen.


Haha Snygga!!<3

1 kommentar:

  1. Haha Elin Bubikub det var ju nära, rummikub;)<33
    / Nora www.noraasvardag.blogspot.com

    SvaraRadera